Leveringsvoorwaarden

Levering van uw bestelling

Levertijden

De levertijd is afhankelijk van meerdere factoren. Wanneer uw volledige bestelling voorradig is, dan streven wij ernaar deze op werkdagen binnen 48 uur te verzenden.

In het geval van een bestelling die (deels) niet voorradig is, zetten wij de betreffende titel(s) direct in bestelling bij onze leveranciers. Op de webpagina van het product kunt u de verwachte levertijden en de kans van levering terugvinden. Dit is gebaseerd op leveringen uit het verleden. Gezien de vele factoren die meespelen in de levering van uw bestelling kunnen wij helaas geen garanties bieden en dienen de gegeven levertijden als inschattingen beschouwd te worden. Het verleden leert ons dat de verwachte levertijd meestal wel overeenkomt met de realiteit. Mocht er toch sprake zijn van een langere levertijd, dan doen wij ons best om u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen. U mag erop vertrouwen dat wij alle uitstaande bestellingen nauwlettend in de gaten houden.

Als speciaalzaak vinden wij het belangrijk om ook titels aan te bieden die volgens onze leverancier een lagere leverkans hebben. U kunt dan zelf besluiten of u de gok wilt wagen. Mocht het product niet geleverd worden, dan storten wij het geld naar u terug.

(Deel)levering

Wanneer u een bestelling plaatst bestaande uit meerdere producten, dan zullen wij deze versturen op het moment dat de bestelling compleet is. Als u bijvoorbeeld een pre-order bestelt met daarnaast enkele titels die op voorraad zijn, dan wachten wij met verzenden tot de pre-order geleverd is. Heeft u dit over het hoofd gezien? Geen probleem, na contact kunnen wij alsnog een gedeelde levering uitvoeren, maar hier rekenen wij wel extra verzendkosten voor.

Bezorging

U ontvangt bericht van ons wanneer uw bestelling verzonden is. Bestellingen die door de brievenbus passen, worden zonder tracking verstuurd via PostNL. Zo kunnen wij de verzendkosten voor deze pakketjes zo laag mogelijk houden. Overige pakketten worden verstuurd via DPD. Zij berichten u via e-mail met een trackingcode.

Niet leverbaar

In zeldzame gevallen kan het helaas voorkomen dat het door u bestelde product (tijdelijk) niet leverbaar blijkt te zijn. Dit wordt vaak pas bekendgemaakt door onze leverancier wanneer de backorder-periode verlopen is, deze duurt meestal 1 tot 2 maanden. Hier brengen wij u zo spoedig mogelijk van op de hoogte. U krijgt dan uiteraard uw geld terug.

Status van bestelling

Wij streven ernaar u volledig te informeren over verzending van uw bestelling. Mocht u meer informatie willen krijgen, dan kunt u contact met ons opnemen via denootzaak@hotmail.com  Gedurende de werkweek beantwoorden wij uw bericht binnen 48 uur.